Saturday

omgomgomg :\


aku tak tahu nak post apa .
boring giler aar .


semalam aku mimpi jadi barbie doll .
alaaa` so sweet lah :')
harharharhar .
tuh lah, berangan sangat nak jadi macam barbie,
sampai ke mimpi . okkeh, memang besst lah .
rasa macam nak tidur sampai bila-bila je .
yelah, bila lagi aku nak mimpi jadi barbie kan .
hikhikhikk ^^
tiba-tiba jeee phone berdering .
haaah! hari ini ada sekolah keeh? tak tahu punn .
hahahaha . tak pergi, pun takpe . tak rugi pun .
sebabbbb! hari nih
HARI PERMUAFAKATAN!
yelah, kalau aku pergi pun, komfom sangat cikgu membebelbebel .
pot pet pot pet -.-'
mana tak membebel, memang aku budak paling nakal dalam kelas tuh .
dah dapat surat amaran kedua pun, tak serik-serik lagi .
gileeer aar :] rawwwk!
surat amaran apa ekk? alaaa`
surat amaran tak hadir sekolah tanpa sebab lah .
hikhikhikk .
kelahh ` tu jeee . menyampah pulak cakap masam inih .
huahuahuahuahuaaa .
K. BAI :*


No comments:

Post a Comment